9 września 2019 r.

9 września 2019 r.

9 września 2019 r. wystartowała kampania jubileuszowa BGK w mediach

95 lat to piękna rocznica, którą świętujemy przez cały rok. To też świetna okazja, aby opowiedzieć Polakom o tym, jak BGK wspiera rozwój społeczno-gospodarczy Polski.

Trwa nasza kampania jubileuszowa w mediach. Przygotowaliśmy spoty radiowe i telewizyjne, reklamy internetowe i prasowe oraz kampanię w mediach społecznościowych.

W telewizji można było zobaczyć nasz spot video z przykuwającym wzrok błękitnym kabrioletem:

 

Reklamy BGK można było usłyszeć też w eterze. Nasze spoty pojawiały się na antenie kilku stacji radiowych.

 

O tym jak BGK zmienia Polskę można też było przeczytać w prasie, w której ukazały się artykuły promocyjne opisujące, jak dzięki BGK rozwija się infrastruktura, powstaje funkcjonalna przestrzeń w miastach i wzrasta jakość życia Polaków. 

 

W internecie były też banery reklamowe odsyłające do naszej strony internetowej stworzonej specjalnie z okazji 95 rocznicy powstania BGK.

 

Z naszą jubileuszową kampanią jesteśmy tez obecni w mediach społecznościowych. Na profilach banku w serwisach Facebook, LinkedIn, Twitter oraz YouTube wciągamy odbiorców w wielowątkową opowieść o najciekawszych wydarzeniach z naszej historii. Materiały, które w ramach kampanii umieszczamy w mediach społecznościowych można łatwo znaleźć dzięki jubileuszowym hasztagom: #95latBGK oraz #HistorieBGK

Bank Gospodarstwa Krajowego powstał w 1924 roku jako instytucja wspierająca rozwój gospodarczy kraju. Dziś, po 95 latach jesteśmy wierni tej misji, dbamy o społeczno-gospodarczy rozwój Polski oraz wspieramy sektor publiczny w realizacji jego zadań.